Науково-методичні розробки кафедри

М О Н О Г Р А Ф І Ї

У монографії розглянуто компетентнісно орієнтоване навчання української мови та літературного читання в початковій школі. Представлено теоретико-практичні складові лінгводидактики, які обґрунтовано науково. Розкрито сутність методичної системи початкового курсу української мови в контексті сучасних вимог розвитку освіти. Розглянуто питання використання методів і прийомів навчання мови та мовлення, що базуються на нових підходах до освітнього процесу, закладених у Державному стандарті початкової освіти; окреслено перспективи подальшого розвитку мовно-літературної освіти. Описано прикладні дослідження комунікативної, мовленнєвої, мовної компетентностей; культури мовлення вчителя й учнів; реалізації літературної компетентності; компетентнісно орієнтованого підходу в практиці диференційованого й інтегрованого навчання.                      Видання адресоване науковцям, аспірантам, слухачам післядипломної педагогічної освіти, викладачам і здобувачам ЗВО. 

У монографії проаналізовано психологічні, психолінгвістичні та лінгвістичні засади формування текстотворчих умінь в учнів початкових класів у процесі вивчення дієслова; обгрунтовано сутність поніття «формування текстотворчих умінь школярів» у початковій освіті; визначено сучасні підходи до формування текстотворчих умінь учнів під час вивчення дієслова, зумовлені основними положеннями концепції розвитку української мови в умовах XXI століття; проаналізовано стан сформованості текстотворчих умінь в учнів початкової ланки освіти; розроблено систему вправ для формування в учнів початкових класів текстотворчих умінь із використанням дієслівних форм; доведено ефективність пропонованої системи вправ для формування в учнів початкових класів текстотворчих умінь із використанням дієслівних форм.                                                                            Для викладачів з методики навчання української мови та вчителів початкової ланки освіти, здобувачів педагогічного спрямування першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.

Навчально-методичний посібник із технологій вивчення природничої освітньої галузі є важливою теоретичною опорою для студентів педагогічного факультету закладів вищої освіти та вчителів початкових класів. У посібнику висвітлено основи з технологій вивчення природознавства у початкових класах, розкрито основні форми, методи і засоби формування професійних якостей студентів спеціальності 013 Початкова освіта за кваліфікацією «Вчитель початкових класів».

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати